Anlita Kulturskolans pedagoger

Vill ni att en pedagog från Kulturskolan ska komma till er skola och till exempel lära ut ett instrument eller hålla en cirkuslektion? Det kan vara vid enstaka tillfällen eller under en hel termin.

Ta in en pedagog från Kulturskolan för att hålla i enstaka lektioner eller undervisa en klass en hel termin. Det kan till exempel vara undervisning i ett instrument, danslektioner, teater eller en sånglektion.

Vi arbetar med kultur på olika sätt för att ge stöd i den ordinarie verksamheten, bygga större trygghet eller förstärka i ett temaarbete.

Vi har många erfarna pedagoger inom teater, dans, musik och bild som kan bokas in till kortare eller längre uppdrag. På Kulturskolans resurscenter finns många pedagoger med stor erfarenhet av att arbeta inom anpassad skola.

Undervisningen kan ske i Kulturskolans lokaler om det behövs. Vi har flera lokaler för många olika aktiviteter, till exempel teaterscener, danssalar, bild och formsalar och undervisningslokaler för musik.

Vad det kostar att anlita en pedagog varierar beroende på hur länge pedagogen ska vara hos er och hur långa lektionerna är.

60 minuter undervisning i veckan: 35 000 kronor.

120 minuter undervisning i veckan: 44 000 kronor.

180 minuter undervisning i veckan: 52 000 kronor.

40-minuterslektion: 2 800 kronor.

60-minuterslektion: 2 800 kronor.

90-minuterslektion: 4 300 kronor.

120-minuterslektion: 4 800 kronor.

Vi skräddarsyr uppdraget efter era önskemål

Har ni egna idéer och önskemål om undervisningen? Kontakta gärna oss så kan vi tillsammans komma fram till vad som passar er.

Stängt just nu
Telefontider från 1 maj